- DESCRIEREA ACTIVITĂȚII
- TERMENI
- Vânzător – BARAK ALI SRL.
- Client - poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către BARAK ALI SRL (electronic, telefonic, etc.) și care poate solicita o ofertă și plasa o comandă.
- Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care iși face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
- Vizitator – orice persoană fizică/juridică care este interesată de produsele oferite de BARAK ALI SRL și care are acces la conținutul Site-ului, putând comanda produse fără crearea unui Cont.
- Coș de cumpărături (pictogramă din dreapta-sus) – secțiune din site care permite Clientului/Cumpărătorului/Vizitatorului să adauge produsele oferite de societate și pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior;
- Contul meu (pictogramă din dreapta-sus) – secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Clientului/Cumpărătorului vizualizarea ofertelor și a produselor comercializate de BARAK ALI SRL. Clientul/Cumpărătorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
- Site – magazinul on-line găzduit la adresa web barakhome.ro;
- Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client/Cumpărător/Vizitator prin care Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa produse, servicii și evenimente oferite de BARAK ALI SRL;
- Produse – orice produs (ex.: covoare de diferite mărimi, colecții, etc.) listat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Clientului/Cumpărătorului/Vizitatorului.Campanie – acțiunea de a expune in scop comercial, un număr finit de produse având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
- Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Client/Cumpărător/Vizitator, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Clientului/Cumpărătorului/Vizitatorului.
- Opinie – reprezintă o evaluare personală a unui Client/Cumpărător/Vizitator în legătură cu un produs oferit de Vânzător, redactată pe baza experienței privind utilizarea acestuia, cu scopul de a transmite dacă produsul oferit respectă sau nu specificațiile menționate de Vânzător. Fiecare opinie conține și posibilitatea de a exprima gradul de satisfacție față de produs printr-o evaluare sub forma unui punctaj de la o stea la cinci stele.
- Comunicări comerciale/Newsletter – reprezintă orice tip de mesaj trimis (e-mail, telefonic, mobile push, web push, etc.) care conține informatii generale și tematice, informații cu privire la produse similiare sau complementare cu cele achiziționate de pe web-site, informații cu privire la oferte sau prețuri promoționale, informații referitoare la produsele de pe website.
- CONDIȚII GENERALE
- ACCESUL LA WEBSITE
- CONTUL MEU
- Să apăsați butonul/secțiunea ”Conectează-te” (sau pictograma omuleț) să selectați modalitatea de înscriere: prin Google (se introduc următoarele date personale: adresă e-mail sau nr. de telefon), prin Facebook (se introduc următoarele date personale: adresă e-mail sau nr. de telefon, și ulterior o parolă cu care să vă logați și se apasă butonul ”Conectează-te”), sau prin E-mail (se introduc următoarele date personale: adresă de e-mail, o parolă, se bifează căsuța Nu sunt robot și se apasă butonul ”Înregistrează-te”).
- Să bifați căsuța privind acceptarea acestor Termeni și Condiții;
- Să bifați căsuța privind luarea la cunoștință de Politica de Confidențialitate;
- De asemenea, puteți să vă abonați la Newsletter-ul nostru pentru a primi informări despre ofertele speciale și prețurile promoționale la produse.
- edita informațiile contului: *date de profil (nume, prenume, e-mail, nr. telefon) sau orice alte date lăsate la inițiativa persoanei vizate, *date despre comenzile plasate, *date despre adresele de livrare, *date despre modalitățile de plată folosite (card bancar), *setări pentru notificări (factură emisă, abonare/dezabonare la Blog, postări și comentarii față de produse, orice alte mesaje la inițiativa titularului de cont);
- modifica parola contului;
- modifica adresa dumneavoastra folosită la serviciul de curierat pentru livrarea produselor comandate;
-
- modifica lista de dorințe (Wish List);
De asemenea, în cont puteti vedea comenzile plasate și detaliile despre alte activități desfășurate pe site-ul www.barakhome.ro, cum ar fi posibilitatea de abonare/dezabonare la Newsletter.
- OBIECTUL CONTRACTULUI
6.1. Obiectul contractului reprezintă vânzarea produselor comandate pe web-site de către Client/Cumpărător/Vizitator.
6.2. Transferul dreptului de proprietate asupra produsului/produselor comandate are loc în momentul în care comanda ajunge la Client/Cumpărător/Vizitator, la locul indicat de acesta în Comandă, când se achită de obligația de plată și semnează de primire pe documentul furnizat de firma de curierat.
6.3. Vânzătorul va include în coletul expediat către Client/Cumpărător/Vizitator, documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor de către Client/Cumpărător/Vizitator.
- COMANDA
7.1. Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului.
7.2. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
7.3. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea acestuia.
7.4. Pentru detalii sau întrebări despre comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: barakhomero@gmail.com sau la numărul de telefon: 0764.187.214.
7.5. Anularea comenzii: În următoarele cazuri, Vânzătorul poate anula în mod unilateral o Comandă, fără obligația ca vreo parte să pretindă ulterior daune – interese celeilalte părți:
- datele furnizate de Client/Cumpărător/Vizitator sunt incorecte sau incomplete;
- tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă a cardului Clientului/Cumpărătorului/Vizitatorului, în cazul plății on-line;
- tranzacția nu este validată de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății on-line;
- activitatea Clientului/Cumpărătorului/Vizitatorului pe SITE poate produce prejudicii de orice natură pentru Vânzător;
- în cazul unei tranzacții suspecte sau declarată suspectă de către o unitate bancară, instituție sau autoritate;
- în cazul existenței unor alte motive obiective.
Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul poate anula o Comandă, în urmatoarele cazuri:
- în momentul când este contactat de reprezentantul Vânzătorului, dacă din anumite motive nu mai dorește produsele comandate;
7.6. Dacă un produs nu este disponibil în stoc, Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul va fi informat telefonic de către reprezentantul Vânzătorului. În acest caz, Clientului/Cumpărătorului/Vizitatorului i se va comunica noul termen de livrare, acesta putând decide să aștepte până la livrarea tuturor produselor comandate sau să anuleze comanda.
7.7. Modalitatea de realizare a comenzii: Puteți căuta în web-site produsele dorite utilizând butoanele/secțiunile ”Magazin” sau ”Colecții” și navigând prin categoriile și subcategoriile care apar pe Site.
- Pentru a plasa o comandă on-line, va trebui să intrați pe secțiunile ”Magazin” sau ”Colecții”, să adăugați în coș produsele dorite apăsând butonul “Adaugă în coș”. Ulterior, selectați mărimea produselor/covoarelor și cantitatea dorită (utilizand săgețile sus - jos), apăsând din nou butonul “Adaugă în coș”.
- Pentru a trimite comanda, pasul următor va fi să intrați în Coș dând click pe iconița/pictograma din partea de dreapta-sus.
- Aici veți putea vedea lista completă cu toate produsele pe care le-ați selectat să le cumpărați.
- Puteți modifica cantitatea aferentă fiecărui produs dorită (utilizând săgețile sus - jos) sau puteți șterge din produse.
- De asemenea, puteți adăuga un cod de reducere selectând butonul ”Aplică cuponul”.
- Pentru a trece la pasul următor va trebui să apăsați butonul „Finalizează Comanda”.
7.8. Finalizarea comenzii: Pentru a înregistra comanda, va trebui să introduceți datele dumneavoastră. Astfel, aveți posibilitatea de a vă loga în cont, de a crea un cont sau de a comanda ca Vizitator. În funcție de aceasta:
Dacă a-ți ales varianta logării:
- Apasă butonul ”Conectează-te” (din dreapta-sus a Site-ului) și selectează una dintre opțiunile de conectare: cu Google, cu Facebook sau prin e-mail.
- Dacă alegi varianta ”Conectează-te cu Google”, se introduce adresa de e-mail și parola. Ulterior, se face legătura cu produsele/colecțiile de covoare de pe Site și se selectează produsele dorite (în funcție de mărime, cantitate) și se apasă butonul ”Cumpără acum”. Se introduc datele de livrare, modalitatea de livrare, metoda de plată, se verifică încă o dată datele de facturare și se apasă butonul ”Trimite comanda”. Toate câmpurile cu * sunt obligatorii. Veți bifa căsuța “Am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate și cu Termenii și Condițiile”.
Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul “Comanda a fost finalizată cu succes! / Îți mulțumim. Am primit comanda ta.”
Dacă alegi varianta ”Conectează-te cu Facebook” se introduce adresa de e-mail sau nr. de telefon și parola și apeși butonul ”Conectează-te”. Ulterior, se face legătura cu produsele/colecțiile
- de covoare de pe Site și se selectează produsele dorite (în funcție de mărime, cantitate) și se apasă butonul ”Cumpără acum”. Se introduc datele de livrare, modalitatea de livrare, metoda de plată, se verifică încă o dată datele de facturare și se apasă butonul ”Trimite comanda”. Toate câmpurile cu * sunt obligatorii. Veți bifa căsuța “Am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate și cu Termenii și Condițiile”.
Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul “Comanda a fost finalizată cu succes! / Îți mulțumim. Am primit comanda ta.”
- Dacă alegi varianta ”Conectează-te prin e-mail” se introduce adresa de e-mail și parola și apeși butonul ”Conectează-te”. Ulterior, se face legătura cu produsele/colecțiile de covoare de pe Site și se selectează produsele dorite (în funcție de mărime, cantitate) și se apasă butonul ”Cumpără acum”. Se introduc datele de livrare, modalitatea de livrare, metoda de plată, se verifică încă o dată datele de facturare și se apasă butonul ”Trimite comanda”. Toate câmpurile cu * sunt obligatorii. Veți bifa căsuța ”Am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate și cu Termenii și Condițiile”.
Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul “Comanda a fost finalizată cu succes! / Îți mulțumim. Am primit comanda ta.”
Dacă a-ți ales crearea unui Cont:
- Trebuie să intrați pe pictograma omuleț din dreapta-sus a Site-ului și să introduceți toate datele necesare pentru a crea Contul: date despre profil, despre adresele utilizate frecvent (nume, prenume, denumirea companiei, e-mail, localitate, țară, județ, cod poștal, nr. de telefon. Ai totodată opțiunea de a bifa căsuța: ”Setează ca adresa mea implicită” în cazul în care dorești ca această adresă să fie trecută pe adresa de livrare), date despre cardul/cardurile bancare utilizate (se poate adăuga un card nou), fotografie (opțional).
Ulterior, puteți introduce datele în ceea ce privește produsele comandate, detaliile de livrare, metoda de livrare, metoda de plată, setări pentru notificări (notificări prin e-mail despre: facturile emise, Blog – abonare/dezabonare, postări, comentarii, mesaje);
- Dacă doriți să modificați datele introduse, se apasă butonul ”Editează profilul”, se reintroduc datele de profil și se apasă butonul ”Actualizare informații”;
- Dacă adresa de facturare doriți să fie aceeași cu adresa la care vă livrăm produsele comandate (introdusă mai sus), lăsați bifată căsuța “Aceeași ca adresa de livrare”. Dacă este diferită, va trebui să debifați căsuța și să completați mai jos, toate câmpurile pentru introducerea adresei noi.
- Puteți adăuga în scris un comentariu la comanda pe care urmeaza s-o finalizați, iar după ce veți bifa căsuța cu “Am citit și sunt de acord cu Prelucrarea datelor personale și cu Termenii și Condițiile” apăsați butonul “Trimite comanda”.
- Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
- În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul “Comanda a fost finalizată cu succes! Îți mulțumim. Am primit comanda ta.”
Dacă a-ți ales varianta de comandă ca vizitator:
- Se apasă butoanele/secțiunile ”Colecții”/”Magazin”, se alege produsul dorit, se selectează mărimea și cantitatea dorită, și se apasă butonul ”Cumpără acum”.
- Trebuie să introduceți urmatoarele date pentru a vă putea emite factura aferentă produselor: nume, prenume, denumire companie, adresă de e-mail, adresa completă de domiciliu/facturare, localitate, țară, cod poștal, nr. de telefon. Ulterior, se apasă butonul ”Continuă”.
- La pasul următor veți alege modalitatea de livrare (Transport standard 3-5 zile lucrătoare / livrare rapidă 1-3 zile lucrătoare) și se mai apasă o dată butonul ”Continuă”.
- La pasul următor veți alege modalitatea de plată (Numerar la livrare/Ramburs sau Carduri de credit/debit – introducând datele cardului folosit pentru plată, având totodată opțiunea de bifare a căsuței ”Salvează detaliile cardului pentru data viitoare”), veți alege adresa de facturare (aveți opțiunea bifării căsuței ”Aceeași ca adresa de livrare”, în caz contrar trebuie să adăugați o altă adresă) și se mai apasă încă o dată butonul ”Continuă”.
- La pasul următor veți verifica datele comenzii (dexistă posibilitatea introducerii unui cod promoțional) iar la final, se apasă butonul ”Trimite comanda”.
- Veți bifa căsuța “Am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate și cu Termenii și Condițiile”.
- În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul “Comanda a fost finalizată cu succes! Îți mulțumim. Am primit comanda ta.”
7.9. Confirmarea comenzii: După trimiterea comenzii către noi, veți primi un e-mail de confirmare că am primit comanda dumneavoastră. Veți fi contactat de către un reprezentant al societății pentru confimarea comenzii în maxim 24 ore (în zilele lucrătoare).
- PREȚURILE PRODUSELOR, FACTURAREA ȘI PLĂȚILE
8.1. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor fără o notificare în prelabil. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel din momentul confirmării comenzii.
8.2. De asemenea, compania noastră poate afișa pe SITE produse ce beneficiază de prețuri promoționale într-o anumită perioadă de timp. Detaliile despre aceste campanii promoționale vor fi făcute publice prin afișarea pe site-ul nostru.
8.3. Prețurile afișate pe SITE, care sunt tăiate de o linie, reprezintă prețul vechi al unui produs care se află într-o campanie promoțională și beneficiază în prezent de un preț promoțional mai mic.
8.4. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON.
8.5. Facturile fiscale se pot emite pe persoană fizică sau juridică.
8.6. Plata produselor comandate se poate face: prin ramburs sau on-line (cu card bancar). Astfel a se avea în vedere următoarele:
- Ramburs (în numerar) la livrarea comenzii. Plata se va face către firma de curierat pe bază de chitanță.
- On-line cu orice card Visa sau MasterCard (plata se va face prin procesatorul de plati Shopify Payments), comisionul pentru tranzacție va fi 0 %.
- După plasarea comenzii veți fi direcționat pe o pagină web securizată pentru a introduce datele de card și a efectua plata. Procesarea datelor de card se va face exclusiv pe serverele furnizorului de plăți, ce oferă o soluție de tranzacționare rapidă, solidă și sigură prin certificate de Securitate SSL. Pentru mai multe detalii despre platforma de plăți, vă rugăm accesați web-siteul acesteia și politicile aferente.
- De asemenea, orice plată cu cardul bancar va fi confirmată în momentul în care se emite factura către Client/Cumpărător/Vizitator, până în acel moment contravaloarea comenzii va fi blocată pe contul Clientului/Cumpărătorului/Vizitatorului fără a fi transferată în contul Vânzătorului.
- Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru alte costuri suplimentare suportate de Client/Cumpărător/Vizitator în urma tranzacțiilor cu cardul bancar (exemplu: comision de conversie valutară in cazul în care moneda de emitere card este diferită de RON, alte comisioane în funcție de politica fiecărei banci, etc), Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul fiind singurul responsabil.
- În cazul în care plata online cu cardul bancar s-a produs din greșeală, tranzacția poate fi anulată doar telefonic, contactând un reprezentant BARAK ALI SRL, iar suma va putea fi returnată în termen de maxim 30 zile de la finalizarea procedurii de anulare a comenzii.
- GARANȚIA PRODUSELOR
9.1. Toate produsele comercializate pe www.barakhome.ro îndeplinesc condițiile de garanție conform normelor, legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor, aceștia fiind responsabili pentru eventuale neconformități, etc.
9.2. Garanția produselor se poate acorda în urmatoarele cazuri:
- Produsul este defect din fabricație, defect ce impiedică folosirea normală a produsului;
- Produsul este deteriorat sau distrus în urma transportului, în acest caz produsul se va înlocui;
9.3. Pentru a beneficia de garanție, Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul va trebui să ne trimită la data primirii produsului o sesizare în scris la barakhomero@gmail.com. Un reprezentant al BARAK ALI SRL va răspunde acestei sesizări în termen de maxim 3 zile lucrătoare și va comunica Clientului/Cumpărătorului/Vizitatorului termenul și modalitatea de soluționare a sesizării.
9.4. Dacă Vânzătorul nu poate livra o comandă din cauză că un produs nu este disponibil, va informa Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul despre această indisponibilitate, urmând să stabilească cu acesta modalitatea de rezolvare a situației pentru onorarea comenzii. În situația în care produsul a fost deja plătit de către Client/Cumpărător/Vizitator, sumele vărsate ca plată vor fi rambursate
de către Vânzător conform legii, în termen de maxim 30 zile, cu excepția în care părțile convin altfel.
9.5. În cazul în care un produs livrat de către Vânzător nu corespunde cu imaginea sau descrierea produsului de pe SITE, Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul are dreptul să ceară înlocuirea acestuia, o reducere substanțială de preț sau să returneze produsul primit și să primească înapoi contravaloarea lui fără a suporta alte cheltuieli suplimentare.
9.6. Pentru orice reclamație privind neconformități ale produselor achiziționate, vă rugăm să ne contactați în termen de maxim 14 zile de la recepția produsului, la adresa de e-mail barakhomero@gmail.com.
- OPINIILE UTILIZATORILOR
10.1. Toți Clienții/Cumpărătorii/Vizitatorii care accesează site-ul își pot spune opinia față de produsele comercializate pe websiteul nostru.
10.2. Informațiile/comentariile transmise de aceștia, pozitive sau negative, se vor referi strict la caracteristicile produselor și vor fi publicate pe web-site după o aprobare în prealabil de care reprezentanții companiei noastre.
Astfel, fiecare Client/Cumpărător/Vizitator ce dorește să își spună opinia despre anumite produse, va trebui să respecte următoarele:
- să facă referiri doar în limba română despre caracteristicile produsului, evitând informații despre preț sau anumite oferte promoționale, sau informații despre desfășurarea Comenzii plasate pe SITE;
- să utilizeze un limbaj corespunzător, care să nu ofenseze și să nu folosească termeni care pot jigni sau afecta alți Clienți/Cumpărători/Vizitatori;
- să nu publice pe site comentarii cu conținut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau conțin viruși, texte care reprezintă anumite forme de publicitate în masă sau orice altă formă de spam;
- să nu înscrie informații sau detalii despre alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială, sau să menționeze prețuri comparative la produsele de pe site.
10.3. Prin înscrierea unor informații/comentarii pe SITE, Clienții/Cumpărătorii/Vizitatorii acordă Vânzătorului dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, precum și dreptul de a distribui mai departe aceste date în interesul explicit sau implicit de marketing al companiei noastre.
10.4. Pe lângă opinia despre un produs, Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul va putea face o evaluare, adăugând și un Rating relevant pentru acel produs. Aceste Rating-uri individuale vor influența Ratingul general al produsului exprimat prin cele 5 stelute care apar în partea de jos după descrierea produsului. Astfel un Rating mare va duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.
- CONFIDENȚIALITATE
11.1. BARAK ALI SRL este operator de date cu caracter personal și va păstra confidențialitatea datelor pe care le furnizați: nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon, adresă de livrare, nume firmă, după caz. Totodată, Vânzătorul va asigura securitatea datelor oferite și va lua măsuri
tehnice și organizatorice pentru o gestionare eficientă a acestora, strict în scopurile declarate în prezentul contract.
11.2. Datele sunt prelucrate în următoarele scopuri:
- Înregistrarea și confirmarea comenzii;
- Emiterea facturii și verificarea efectuării plății;
- Cazurile de livrare către curier (în vederea expedierii comenzii), vor fi transmise datele necesare către firma de curierat;
11.3. Pentru a cunoaște mai mult detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, dar și drepturile pe care le aveți, vă rugăm să consultați Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal
- RĂSPUNDERE
12.1. Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru respectarea prevederilor prezente, pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesarii Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
12.2. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
12.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clientului/Cumpărătorului/Vizitatorului de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
12.4. Clienții/Cumpărătorii/Vizitatorii își asumă întreaga responsabilitate în cazul divulgării datelor personale către terți, compania noastră nu poate fi facută responsabilă, în situația în care un Client/Cumpărător/Vizitator este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este reprezentant al Vânzătorului sau că reprezintă interesele acestuia.
12.5. Vor fi considerate tentativa de fraudă sau fraudă urmatoarele acțiuni asupra website-ului, conținutului acestuia sau asupra BARAK ALI SRL:
- accesarea datelor de orice tip ale unui Client/Cumpărător prin folosirea unui cont sau prin orice altă metodă;
- alterarea sau modificarea conținutului SITE-ului sau orice corespondentă expediată prin orice mijloc de comunicare de către BARAK ALI SRL către Client/Cumpărător/Vizitator;
- afectarea performanțelor serverului pe care rulează SITE-ul www.barakhome.ro;
- accesarea sau divulgarea oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, orice conținut expediat de către BARAK ALI SRL către Client/Cumpărător/Vizitator, atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului;
- În oricare din situațiile de mai sus, BARAK ALI SRL își rezervă dreptul de a se adresa autorităților competente. Fraudele și tentativele de fraudă sunt pedepsite conform legislației penale în vigoare, iar părțile prejudiciate pot cere în instanță repararea prejudiciilor morale sau pecuniare, după caz.
- De asemenea, în cazul tranzacțiilor suspecte sau declarate suspecte, la solicitarea oricărei autorități publice, instituții autorizate, unități bancare partenere, Vânzătorul are obligația, iar Clientul/Cumpărătorul/Vizitatorul își dă acordul, privind comunicarea datelor cu caracter personal.
- LITIGII
13.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Clienți/Cumpărători/Vizitatori se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești prevăzute de legislația civilă.
- CONTACT
14.1. Pentru orice detalii sau întrebari despre BARAK ALI SRL, produse sau comenzi vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: barakhomero@gmail.com sau la numărul de telefon: 0764.187.214, de Luni până Vineri, în intervalul orar: 09:00-16:00.